Реально підвищити пробіг електромобіля Nissan eNV200?
Заміна батареї на 40 квтг від Nissan Leaf ZE1 на Nissan eNV200
Складність установки батареї на Nissan eNV200 полягає в тому що батареї трохи відрізняються від Nissan Leaf ZE1 формою, розмірами і місцями кріплення до кузова. У електробуса на тягової батареї три входи - високовольтний роз'єм, фішка нагрівача батареї, а так само сервісний роз'єм. У батареї еНВ200 в модульних стовпах з ліва та з права 5 модулів, а клітинки Ліф ЗетЕ1 подвійні, доведеться розділити 4 модуля. В Ніссан Ліф з 2018 року осередку здвоєні і кількість їх у батареї 24 штуки, в 2 рази менше ніж у його попередників. Датчики струму різні 40 кВт і 24 кВт, їх теж доведеться перекинути. Для повноцінної роботи блоку управління батареєю необхідно буде встановити кан міст. Він дозволить зняти численні помилки і відображати реальний витрата пробігу на приладовій панелі електромобіля.
Крім кількох нюансів всередині батареї практично не відрізняються, і перекидка модулів літій-іона з однієї батареї в іншу гарантовано забезпечить стабільну роботу в повсякденній експлуатації. На 24 кВт електромобіль проїжджав 100 -130 кілометрів, а після заміни 40 кВт батареї гарантований пробіг виріс до 260 км.